czwartek, 22 listopada 2012

Imagin z Harrym #1

Harrego znasz praktycznie od dzieciństwa. Kilka dni temu zapytał cię o chodzenie, myślisz nad tym. Chcesz z nim być i to nawet bardzo, ale nie chcesz sprawić przykrości drugiej osobie. Tą osobą jest Zayn. Wiedziałaś, że obaj potrafili ze sobą konkurować o ciebie. Wkurzało cię to, ale widziałaś w nich obojgu to coś, co cię do nich ciągnie. Drugim powodem było to, że nie powiedziałaś im o swojej chorobie. Tak, miałaś raka i bałaś się, jak oni zareagują. Wiedziałaś, że codziennie będą cię odwiedzać, kupować jedzenie, zostawać z tobą całe dnie i noce. Nie chciałaś, żeby zaniedbali swoją pracę. Pewnego dnia w szkole zasłabłaś, widząc to Harry od razu do ciebie podbiegł i zadzwonił do szpitala. Potem film ci się urwał...

Otworzyłaś oczy, zobaczyłaś nad sobą Harrego.
-Gdzie jestem? -zapytałaś.
-W szpitalu, zasłabłaś i przywieziono cię tutaj. -odpowiedział trzymając twoją dłoń.
-Jak to? Zasłabłam? -nie wierzyłaś w to, co ci przed chwilą powiedział.
-Tak, podobno okazało się, że masz raka.... -powiedział, poczułaś jego łzę na swoim policzku.
-Harry, to nie tak... U mnie już wcześniej stwierdzono raka... -nie skończyłaś, bo ci przerwał.
-Jak to? [T.I] czemu nic nie mówiłaś? Przecież zostałbym z tobą w domu... -tym razem ty mu przerwałaś.
-No właśnie, zostałbyś... Przeze mnie zaniedbałbyś swoje obowiązki, nie mogę na to pozwolić. -powiedziałaś, a łzy zaczęły ci kapać na dłoń.
-Nie płacz. -po tych słowach mocno cię przytulił.
Nagle do pokoju wszedł Zayn, zmarszczył czoło i podszedł do twojego łóżka.
-Harry, możesz nas samych zostawić? -zapytałaś się posyłając loczkowi szczery uśmiech.
-Muszę? -niechętnie spytał Hazz.
-Tak, musisz. -powiedziałaś stanowczo i pokazałaś ręką, aby opuścił pomieszczenie.
Posłusznie wykonał zadanie, ty i Zayn zostaliście sami.
-[T.I] czemu nic nie mówiłaś? Dlaczego? Wiesz, jak się martwiłem? -Zayn zaciskał pięści, żeby nie wybuchnąć płaczem.
-Zayn, po prostu nie chcę wam mieszać w życiu. Wy jesteście gwiazdami, ja zwykłą dziewczyną. -powiedziałaś.
-[T.I] ty jesteś dla mnie kimś więcej, niż jakąś tam zwykłą koleżanką. Ja cię kocham i nie chcę, żebyś mnie opuściła. -nie wytrzymał, kilka łez spłynęło mu po policzku.
Otarłaś dłonią jego twarz, przysunęłaś się i go przytuliłaś. Poczułaś jego oddech na szyi. Nie wiedziałaś dlaczego twoje ciało wypełniało przyjemne ciepło. Nagle gdy Zayn pochylił się, aby cię pocałować, odsunęłaś się.
-Lepiej nie. -szepnęłaś mu do ucha.

Wieczorem nalegałaś, aby oboje wrócili do domu. Tyle ich prosiłaś, że w końcu ulegli, ale obiecali, że przyjdą jutro. Tej nocy strasznie źle się czułaś. Nie mogłaś spać, bolał cie brzuch, głowa, nogi. Wszystko. Lekarze wzięli cię na salę operacyjną. Podali środek usypiający, przez co nic nie pamiętałaś. Niestety, lekarze nie byli w stanie cię uratować, więc musieli znaleźć zdrowe serce, aby umieścić je na miejscu twojego już nie działającego.

Obudziłaś się po południu, wypoczęta. Zobaczyłaś list na stoliku. Otworzyłaś i przeczytałaś:
"Hej. Przepraszam, ale dzisiaj nie przyjdę, ponieważ zrobiłem coś niesamowitego. Oddałem najpiękniejszej, najmądrzejszej i najmilszej dziewczynie na świecie moje serce. Dosłownie. Tą dziewczyną jesteś ty. Pamiętaj zawsze o mnie, proszę. Trzymaj się, żyj pełnią życia. Harry. xx"
CO?! Nie wierzyłaś w to, co przed chwilą przeczytałaś. Zaczęłaś głośno szlochać, krzyczeć. Wpadli do ciebie lekarze i zabrali cię do izolatki. Potem okazało się, że jesteś chora psychicznie, właśnie z powodu śmierci Harrego. Przez następne kilka miesięcy byłaś w ośrodku psychiatrycznym, aż cię wypisano. Zaczęłaś żyć od nowa. Teraz One Direction już nie istniało, nie mogli grać bez Harrego, to nie byłoby to samo. Ale loczek na zawsze pozostał w twojej pamięci.

***
Wiem, nie za długi i trochę smutny...
Motyw niektórym znany :)
Jeśli chodzi o to, dlaczego piszę smutne imaginy:
Po prostu jakoś tak lubię pisać akurat smutne, nie wiem dlaczego ;)
CZYTASZ ---------> KOMENTUJESZ! :3
Bardzo proszę o opinie, bo przez was uświadamiam sobie,
czy mam pisać, czy też nie :)
W razie wszelkich pytań: @ahmyniall / ask

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W ANKIECIE PO LEWEJ STRONIE! :)

37 komentarzy:

  1. Nie chcę cię hejtować ale błagam nie pisz imaginów ani opowiadań. Świat będzie szczęśliwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak serce nie działa to mi się coś wydaje że już człowiek nie żyje + człowiek żywy nie może oddać serca 2 człowiekowi + Lekarze nie mogą jednej osoby zabić żeby druga mogła żyć :OO Błagam cię jak już piszesz imagina to nie z takimi bzdurami.

    OdpowiedzUsuń
  3. o looooooooooool zachorowała psychicznie w 5sekund Hahahahahahahahahahahaha może jednak pisz zmieniam zdanie chociaż się pośmieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE W 5 SEKUND......... ;_;

      Usuń
    2. "Zaczęłaś głośno szlochać, krzyczeć. Wpadli do ciebie lekarze i zabrali cię do izolatki"

      Tak coś podejrzewam że coś koło 5 sekund ponieważ dowiedziała się o tym że Harry umarł kiedy przeczytała list a to nie zajeło jej 2dni :OO

      "Potem okazało się, że jesteś chora psychicznie, właśnie z powodu śmierci Harrego."

      Usuń
    3. Nie rozumiesz tego co sama napisałaś :OOOO gratulacje.

      Usuń
    4. Możesz napisać do mnie nie z anonima? + rozumiem to co napisałam.....
      zapraszam na twittera do mnie,a nie tu :*

      Usuń
    5. Nie mam konta ani na blogspocie ani na TT a jak specjalnie dla cb założę to heeloł i tak będę anonimowa.

      Niestety nie rozumiesz co napisałaś.
      "Potem okazało się, że jesteś chora psychicznie, właśnie z powodu śmierci Harrego."
      grubszą czcionką mam ci napisać te cytat? :O

      Usuń
    6. Słuchaj, jezu, to, że ci się nie podoba mój imagin - szanuję twoje zdanie, ale /za przeproszeniem/ możesz skończyć już pierdolić i wyjść stąd? bo twoje siedzenie na tym blogu jest zbędne, naprawdę :))) a jeśli ci się to nie podoba, TO NIE CZYTAJ, proste..

      Usuń
    7. 13 lat a tak brzydko mówi. Niedobre dzidzi nie dobre.

      Usuń
    8. PRZEPRASZAM? to, że mam 13 lat nie znaczy, że jestem dzieckiem. w tym momencie ty się dziecinnie zachowujesz. skończ pierdolić i spadaj, proste :)

      Usuń
    9. Przepraszam na chwile idę do łazienki zsikać się ze śmiechu bo tak na podłogę to nie wypada.

      Usuń
    10. jezu, możesz już stąd iść?

      Usuń
    11. Pierdole ludzie ogar. Imagin to imagin. On nie musi sie opierac na realistycznym zyciu. Osoba pisze to co chce. To co jej przyjdzie do glowy. Wiec jezeli wam sie nie podoba. To wypierdalac dzieci.

      Usuń
    12. Może mi jeszcze powiesz że ten imagin to gatunek fantastyczny jest bo na to wychodzi po przeczytaniu no i trochę z komedii też jest :DD

      Usuń
    13. Skoro jestes taka/i madra/y napisz Ty imagin i my sie posmiejemy.

      Usuń
    14. Nie biorę się za pisanie czegoś co nie jest moją mocną stroną ( to nie znaczy że nie umiem odróżnić fajnego imagina od beznadziejnego) Niestety autorka tego bloga tak uczyniła.

      Usuń
    15. KURWA KURWA KURWA.
      ANONIMOWA SZMATO MOŻESZ SIĘ JUŻ ODPIERDOLIĆ? BO CIĄGLE WAŁKUJESZ TEN IMAGIN I WAŁKUJESZ, WYSTARCZYŁ JEDEN KOMENTARZ, A NIE DWADZIEŚCIA.

      Usuń
    16. Jeszcze niech wejdzie na mojego bloga i powie,ze ja pisze beznadziejnie. To ja wysmieje. Ponad 1000 wyswietlen ma moj blog,wiec nie wydaje mi sie,ze zle pisze.

      Usuń
    17. Tym komentarzem udowodniłaś że jesteś dzieckiem no niestety.

      Usuń
    18. Ja czy ona?
      Ehh nie ważne, możesz już iść? Dzięki za wejście, pozdrawiam cię moim serdecznym środkowym palcem, a teraz fuck off :)

      Usuń
    19. Ja jestem dzieckiem.? Szkoda,ze to Ty sie tak zachowujesz,a nie ja. Pompujrap dziwko.

      Usuń
    20. DROGA ANONIMOWA SZMATO: WYPIERDALAJ :)
      + TY TEŻ JESTEŚ DZIECKIEM :)

      Usuń
    21. Loooooooooool tymi paroma komentarzami shejtowałyście mnie 10000000000 razy bardziej niż mogłabym przypuszczać. Ja cię nie hejtowałam tylko wyraziłam swoje zdanie ale niestety jesteś taka inteligentna że nawet ze zrozumieniem przeczytać nie umiesz. Nie wiem ile bym ci tłumaczyła to i tak uznasz że ty tylko się broniłaś a ja po tobie pojechałam. weź sb przeczytaj własne komentarze i się zastanów kto tu kogo hejtował.
      +
      to z dzieckiem było do autorki.

      Usuń
    22. Wyrazilas zdanie,ktore nie bylo tu potrzebne ;> Wiec pani juz dziekujemy c:

      Usuń
    23. Jejuniu znowu musze cytować? To az tak trudno przeczytać ze zrozumieniem?

      "Bardzo proszę o opinie, bo przez was uświadamiam sobie,
      czy mam pisać, czy też nie :)"

      pominę już fakt że w tym zdaniu jest błąd językowy"

      Usuń
    24. Nie. Mi nie musisz cytowac i robic z siebie doroslej bo nie jestem taka glupia jak Ty :> No i dobrze. Napisalas negatywna opinie i na tym zakonczmy. Bo ta rozmowa nie ma najmniejszego sensu. Pisjoł.

      Usuń
    25. Jaki błąd?
      + zapomniałam, taka mądra jesteś <3

      Usuń
    26. Looool dawno się tak nie uśmiałam xD Nie będę pisać jaki błąd bo jeszcze mi powiesz że to nie błąd albo napiszesz jaka to ja jestem mądra i dorosła albo nie lepiej od razu zwyzywasz jak to zrobiłaś wraz z koleżanką wcześniej.

      Usuń
    27. Jezu, powiedz ten błąd....... przecież to chyba nie jest tajemnica.
      Ej a ty ile masz lat? :)

      Usuń
    28. Looool kilka komentarzy wyżej mnie wyzywasz, a teraz tak miło piszesz no okey czemu nie.

      Usuń
    29. A nie mogę?
      A tak serio, to ile masz lat? Bo cholernie nurtuje mnie to pytanie, tak się wymądrzasz, to powiedz, ile masz lat ;)

      Usuń
  4. hahahhaa smutny? raczej mega zabawny, chociaż żenujący bardziej pasuje... od kiedy to robi się przeszczepy kiedy u kogoś stwierdza się nowotwór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOŻE, jeśli masz jakieś spiny, to nie tu, tylko na asku albo na tt, bo potem to zajebiście brzydko wygląda, dzięki....

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award www.polandonedirection.blogspot.com xx ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O raaany, płaczę i ryję się ze śmiechu! :P
    Genialne! <3
    Czekam na kolejne!

    Zapraszam również do mnie na: http://marrymeharrystyles.blogspot.com/
    Jest nowy rozdział!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. BEZNADZIEJNE IMAGINY BAZNADZIEJNY BLOG,BESNADZIEJNE POMSLY, WEZ NAJLEPIEJ USUN TEGO BLOGA !!!!! WoW Hmmm....SMUTNY IMAGIN KTORY BYL MMEGAAA WEeSOLY C'nie !!! AZ SIE PORYCZALAM ZE SMIECHU !!!!! USUN BLOGA BO SIE OSMIESZASZ IMAGINAMI !!!


    Pozdro z PODLOGII HAHAha

    OdpowiedzUsuń